Laatste dagen in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ginger Fairhurst - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ginger Fairhurst - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Quito

Door: Ginger Fairhurst

Blijf op de hoogte en volg Ginger

26 Februari 2014 | Ecuador, Quito

Hola Amigo´s,

Dit is mijn laatste blog vanuit Quito.Over een paar dagen is het dan zo ver! Ik ga eindelijk naar Yasuni. Zin in!

In mijn laatste weekend hier ben ik naar Mitad del Mundo geweest (in het midden van de aarde). Nouja zo ongeveer dan. Vroeger waren de meet aparaturen nog niet zo goed als nu, dus het monument ligt helaas een paar km naast de evenaar. Maarja ik kan toch zeggen dat ik er ben geweest.

Gister heb ik mijn laatste training gegeven bij de voetbal school en vandaag was mijn laatste Engelse les. Wat gaat de tijd hier toch snel!
Ook heb ik nog maar 2 lessen Spaans, mijn Spaans is in iedergeval beter dan voordat ik naar Ecuador ging. Ik kan nu redelijk wat verstaan en het lukt me ook om me zelf verstaanbaar te maken :).

Nou luitjes mijn volgende blog zal vanuit de jungle komen!

Adios!!

  • 26 Februari 2014 - 18:59

    Marijke:

    Hé Ginger. Fijn vooruitzicht!
    Zondag waren Ineke, Pieter, Riejan, Jan en oma bij ons in Almelo. Toen heb ik mooie foto's gezien! En spectaculaire, zoals die met de schommel. Prachtig hoor.
    Ik ben wel een supertrotse tante dat je dit allemaal doet, les en trainingen geven, Spaans leren en geweldige ervaringen opdoen.

    Leuk idee: op het midden van de aarde te zijn geweest.

    Ik ben benieuwd naar jouw jungle book, ehhh blog.

    Veel liefs, Marijke.

  • 26 Februari 2014 - 23:39

    Ineke:

    Hola Ginger, eindelijk gaat een van je dromen in vervulling; op naar de jungle, spannend! Fijn ook dat je nu wat Spaans spreekt. Goeie reis en ik sluit me aan bij Marijke en kijk uit naar je jungle book

  • 09 Maart 2014 - 08:55

    Mariken Van Schadewijk:

    Heeyyyy Ginger,

    Ik vind t zo leuk dat spannende avontuur van jou Ik kijk dan ook uit naar je volgende reisverslag en natuurlijk die gave foto's!
    Hopelijk heb je de tijd van je leven dat er kun je met volle teugen genieten, maar dat zal vast wel.
    Dikke kus en knuf xx
    Mariken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Nog even een blog

11 Maart 2014

Jungelbook

26 Februari 2014

Laatste dagen in Quito

18 Februari 2014

2e blog vanuit Ecuador

05 Februari 2014

Eerste blog vanuit Ecuador
Ginger

Hoi allemaal, Voor mijn studie Ecologie en Wildlife mag ik naar het buitenland. Dit jaar (2014) kan ik voor het eerst alleen naar het buitenland voor een stage. Dit wordt een stage bij Local Dreamers in Ecuador! Volg mij vanaf februari! Groetjess, Ginger

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 5227

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: