Jungelbook - Reisverslag uit Yasuní, Ecuador van Ginger Fairhurst - WaarBenJij.nu Jungelbook - Reisverslag uit Yasuní, Ecuador van Ginger Fairhurst - WaarBenJij.nu

Jungelbook

Door: Ginger Fairhurst

Blijf op de hoogte en volg Ginger

11 Maart 2014 | Ecuador, Yasuní

Hola allemaal,

Ik zit nu al meer dan een week in Yasuni en tot nu toe bevalt het prima!

Het is hier erg warm en plakkerig en elke dag zweet je je kapot! Dan ga je lekker douche en kom er weer zweeten onderuit. Verder zijn er ook heel veel leuke stekende insecten en krap je jezelf elke dag weer suf van de jeuk!

Maar het is hier wel heel erg mooi! met veel veel intressante beesten.
Als je een wandeling door de jungle maakt weet je nooit wat je tegen kan komen. Dat maakt het leuk en ook een beetje spannend.
Er zij hier kikkers en padden, slangen, hagedissen, kaaimanen, vleermuizen, apen, tapiren, jaguars, vogels, insecten, grote tarantula´s en nog veel meer. Gelukkig valt er dus genoeg te vinden, dus vindt ik het helemaal prima!

Nou dat was het wel zo´n beetje voor nu!

Ciau

  • 11 Maart 2014 - 20:31

    Ineke:

    Hola Ginger, wat grappig om te lezen dat je ondanks al die ongemakken zó naar je zin hebt. Zijn jullie nog steeds met zijn 5-en daar? Nog veel plezier, succes met je project, ik mis je ontzettend!! Liefs xxxx

  • 11 Maart 2014 - 23:08

    Marijke:

    Ik zie het al...... allemaal héél gezellige en aaibare dieren!
    En een klamboe is ook geen overbodige luxe geloof ik.
    Deo gebruiken heeft geen zin dus daar kun je op bezuinigen.
    Kus van je moeder d'r (oudste) zus

  • 12 Maart 2014 - 08:57

    Merle:

    Hee lieve Ginger waaaaaaauw wat ben ik toch jaloers op jou super om daar de jungle met alle dieren te zien ! Haha ik ben benieuwd of jou mooie witte kleurtje nu ook van mooi rood naar mooi bruin is gegaan.
    Ik mis je hier gin! Maar ben super super blij voor je nog veel plezier en succes daar! Xxx groetjes van Mariken en Merle

  • 12 Maart 2014 - 09:45

    Riejan:

    Nou, ben onder de indruk hoor! hoe klinkt daat ' s nachts met al die beesten??
    ik denk dat je dan ook nog ligt te bedenken of je geluiden herkent!

    kus van je moeders jongste zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Yasuní

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Nog even een blog

11 Maart 2014

Jungelbook

26 Februari 2014

Laatste dagen in Quito

18 Februari 2014

2e blog vanuit Ecuador

05 Februari 2014

Eerste blog vanuit Ecuador
Ginger

Hoi allemaal, Voor mijn studie Ecologie en Wildlife mag ik naar het buitenland. Dit jaar (2014) kan ik voor het eerst alleen naar het buitenland voor een stage. Dit wordt een stage bij Local Dreamers in Ecuador! Volg mij vanaf februari! Groetjess, Ginger

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 5221

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: